Efter regn kommer solsken

Ja efter deppinlägget igår gjorde jag precis som jag skrev att jag ville göra, nämligen lägga mig i sängen och dra täcket över hvudet. Till min stora glädje vaknade jag mycket piggare och gladare imorse, jag åkte till jobbet 7 och gick hem vid 12, första passet är alltså avklarat. Nu återstår bara kvällspasset mellan 16-21. Det är midsommarfirande på jobbet och alla vårdtagare har fått tagit på finkläder idag, dom väljer noga vad dem ska bära för kläder en dag som denna.
Nu ska jag skynda mig att äta lite glass innan jag far till jobbet igen. Vi hörs !

Plus. En stor fet kram till min bäst kompis som får mig att må så bra, hoppas du får en bra kväll/natt på jobbet! <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

Bästis <3<3<3

2012-06-24 @ 13:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0